best blogs

معرفی برترین مقالات در سطح وب در هر زمینه ای.

best blogs

معرفی برترین مقالات در سطح وب در هر زمینه ای.

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1. تستر مولتی متر با بهترین رتبه - مولتی متر دیجیتال AstroAI

 

با بیش از 13000 امتیاز مثبت، مولتی متر دیجیتال AstroAI مطمئناً یک مولتی متر ولتاژ قابل احترام است. ولتاژ AC/DC و جریان DC (اگرچه جریان DC را آزمایش نمی کند)، پیوستگی و موارد دیگر را اندازه گیری می کند و برای خانه و همچنین برق خودرو مفید است. این صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ و خوانا و LCD با نور پس زمینه دارد، و یکی از خریداران خوشحال نوشت: "با قیمت، نمی توانید این را شکست دهید... [من] از آن روی ماشینم برای بررسی فن های رادیاتور و باتری استفاده کردم. ... مشکل حل شد باز هم ارزش عالی و کیفیت مناسب."

 

2. بهترین مولتی متر دیجیتال - مولتی متر دیجیتال INNOVA

 

مولتی متر دیجیتال هندزفری INNOVA 3300 به طور خودکار محدوده اندازه گیری صحیح را انتخاب می کند و آن را به مولتی متر ایده آل برای تازه کارها تبدیل می کند. این ایمن است و برای استفاده در خودرو توصیه می شود زیرا دارای مدار حفاظتی است که از آسیب به الکتریکی های حساس خودرو جلوگیری می کند. علاوه بر این، می توانید بدون دست از آن استفاده کنید. یکی از مشتریان بسیار خوشحال اظهار کرد: "متر دارای پایه داخلی و بند مچی برای عملکرد واقعی هندزفری است. تستر تداوم صدای صوتی و بررسی کننده دیود اضافات مفیدی هستند... در پایان، فکر می کنم متوجه خواهید شد که این بهترین متری است که می توانید با قیمت زیر 25 دلار بخرید."

 

3. بهترین مولتی متر آنالوگ — مولتی متر آنالوگ Tekpower

 

اگرچه آنها به سرعت در حال جایگزینی با همتایان دیجیتالی خود هستند، اما هنوز جایی برای مولتی مترهای آنالوگ در جعبه ابزار بسیاری از پیمانکاران وجود دارد. مدل TP8260L با 20 محدوده که می تواند ولتاژ AC/DC، جریان DC، مقاومت، مقادیر دسی بل و همچنین دیودهای آزمایشی را اندازه گیری کند، یک مولتی متر آنالوگ عالی برای کسانی است که به سادگی ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. دارای یک نور پس‌زمینه و یک داک بررسی ترانزیستور است، و یکی از طرفداران نوشت: "نکته خوب در مورد آنالوگ این است که "بازخورد" سریع‌تری نسبت به سنج دیجیتالی با دامنه خودکار ارائه می‌کند. "برو به" دستگاه در بیشتر موارد" و دیگری اظهار داشت: "از نظر ساختاری عالی است؛ حتی کاوشگرها با کلاهک‌هایی در دو انتها عرضه می‌شوند. متر دقیق و سریع می‌خواند... یک مولتی متر عالی برای قیمت."

 

4. بهترین کیت مولتی متر الکتریکی – کیت تست الکتریکی ابزارهای Klein

 

کیت تست الکتریکی کلاین تولز ساخت آمریکا یک مجموعه 3 در 1 است که شامل همه چیز مورد نیاز برای آزمایش طیف وسیعی از قطعات الکتریکی است. یک MM300 (مولتی متر دیجیتال با برد دستی)، یک NCVT-1 (تستر ولتاژ غیر تماسی)، و RT105 (تستر گیرنده). این دستگاه‌ها برای شکستگی سیم یا مدار، مشکلات سیم‌کشی، ولتاژ و مقاومت AC/DC را آزمایش می‌کنند و احتمالاً تمام نیازهای تست الکتریکی شما را پوشش می‌دهند و آن را به بهترین مولتی متر برای الکترونیک تبدیل می‌کنند. یک مصرف کننده راضی نوشت: "برای افراد تازه کار یا حتی برای کسی که هیچ چیز نمی داند عالی است... من نصب فن برقی و وسایل برقی خود را انجام دادم... بهتر است داشته باشم و نیاز نداشته باشید، پس نیاز داشته باشید و نداشته باشید."

 

5. بهترین مولتی متر الکتریکی تجاری - مولتی متر استیک قطعه میدانی

 

علاوه بر آزمایش و اندازه‌گیری ولتاژ و جریان، مولتی‌متر فاصله‌سنجی دستی Fieldpiece HS33، دیودها را آزمایش کرده و دما را اندازه‌گیری می‌کند. به عنوان یک رقیب قوی برای بهترین مولتی متر برای برقکارها، این دستگاه می تواند با استفاده از آویز مغناطیسی و سرنخ های آزمایش جداشدنی با نوک پروب گیره تمساح به صورت هندزفری عمل کند. این دستگاه با ضربه گیرهای لاستیکی ساخته شده است که این دستگاه را مستحکم و محکم می کند و یکی از پیمانکاران تهویه مطبوع نوشت: "من از چندین مارک مختلف متر استفاده کرده ام اما Fieldpiece بهترین است... پیوست ها و تنظیمات بسیار کاربری هستند. دوستانه... شما نمی توانید اشتباه کنید."

 

  • hossein ruhi
  • ۰
  • ۰

 

منبع تغذیه رایانه شخصی شما (معروف به PSU) بسته به عملکرد آن، نقش مهمی در تعیین قابلیت اطمینان سیستم شما دارد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب PSU مناسب برای سیستم خود مراقب باشید. بهترین منبع تغذیه نیز باید دارای ویژگی هایی باشد تا در صورت بروز مشکل در منبع برق یا سایر قطعات، قطعات سیستم شما (از جمله خود منبع تغذیه) را ذخیره کند. اگر اینطور نیست، واضح است که بهترین منبع تغذیه نیست و سایر قطعات گران قیمت رایانه شخصی شما را در معرض خطر قرار می دهد.

البته، بسته به اینکه منبع تغذیه شما یک دستگاه استخراج هیولا، یک ایستگاه کاری همیشه در حال چرخش، یا یک رایانه با بهره وری اولیه یا بازی باشد، نگرانی های مختلفی نیز خواهید داشت. ما در زیر به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین منبع تغذیه را برای رایانه رومیزی بعدی خود پیدا کنید.

در نهایت، یکی از تغییرات قابل توجهی که مشخصات ATX12V v3.0 به ارمغان می‌آورد، افزودن یک کانکتور 12+4 پین PCIe به هر PSU با حداکثر توان بیش از 450 وات است. این بدان معناست که PSU هایی که فاقد این رابط هستند، با نسل های جدید GPU سازگار نیستند و به زودی منسوخ می شوند.

نکات خرید منبع تغذیه سریع

تعیین وات مورد نیاز شما نیازی به خرید ظرفیت توان بالقوه (وات) خیلی بیشتر از آنچه قبلاً استفاده می کنید ندارید. می توانید تقریباً محاسبه کنید که سیستم جدید یا ارتقا یافته شما چقدر از دیوار می کشد و به دنبال نقطه ظرفیتی باشید که خواسته های شما را برآورده کند. چندین فروشنده منبع تغذیه ماشین حسابی دارند که برآوردی تقریبی از نیازهای برق سیستم شما را ارائه می دهد. در زیر می توانید چند مورد را بیابید:

  • Cooler Master Power Calculator

  • ماشین حساب وات فصلی

  • ماشین حساب MSI PSU

  • ساکت باش! ماشین حساب PSU

  • ماشین حساب Newegg PSU

نیازهای انرژی GPU آینده را در نظر بگیرید. اگرچه بهترین کارت‌های گرافیک معمولاً نسبت به نسل‌های قبلی کم مصرف‌تر هستند، اما مصرف انرژی آنها در کل افزایش می‌یابد. به همین دلیل است که آخرین کانکتور 12+4 پین که کارت‌های گرافیک نسل آینده از آن استفاده خواهند کرد تا 600 وات برق را ارائه می‌کند. در حال حاضر، یک جفت کانکتور PCIe 6+2 پین روی کابل‌های اختصاصی به‌طور رسمی تا 300 وات رتبه‌بندی شده‌اند و سه تا از این کانکتورها می‌توانند تا 450 وات را به صورت ایمن تحویل دهند. همچنین باید حداکثر 75 وات را که اسلات PCIe می‌تواند به این اعداد ارائه دهد اضافه کنید.

چیزی که منبع تغذیه امروزی را به دردسر می اندازد، حداکثر مصرف انرژی پایدار یک GPU نیست، بلکه افزایش قدرت آن است، و به همین دلیل است که سازندگان مختلف PSU های قوی را برای کارت های گرافیک رده بالا پیشنهاد می کنند. اگر ویژگی‌های حفاظت از جریان بیش از حد و بیش از حد توان PSU به طور محافظه‌کارانه تنظیم شده باشند، PSU می‌تواند پس از درخواست افزایش توان توسط کارت گرافیک خاموش شود، حتی برای دوره‌های بسیار کوتاه (محدوده نانوثانیه). به همین دلیل است که EVGA دو ویژگی مختلف OPP را در واحدهای G6 و P6 خود ارائه می دهد که به آنها سیستم عامل و سخت افزار OPP می گویند. اولی در بارهای کمتر، در محدوده میلی ثانیه فعال می شود، در حالی که دومی در بارهای بالاتر که برای چند نانوثانیه طول می کشد، فعال می شود. به این ترتیب، اسپایک های کوتاه برق از کارت گرافیک بدون خاموش کردن سیستم برطرف می شود.

اگر افزایش تقاضای انرژی پردازنده های پیشرفته مدرن را اضافه کنید، می توانید به سرعت متوجه شوید که چرا PSU های قوی دوباره ضروری هستند. لطفاً به سلسله مراتب معیارهای GPU و معیارهای CPU نگاه کنید تا ببینید هر یک از این تراشه ها نسبت به یکدیگر چگونه عمل می کنند.

قبل از خرید، ابعاد فیزیکی کیف خود را بررسی کنید. اگر یک کیس استاندارد ATX دارید، خواه یکی از بهترین کیس های کامپیوتر باشد یا نه، منبع تغذیه ATX مناسب است. اما بسیاری از PSUهای با وات بالاتر از 5.5 اینچ معمولی بلندتر هستند. بنابراین باید از مجوز PSU کیس خود مطمئن شوید. اگر یک کیس کامپیوتر بسیار کوچک یا باریک دارید، ممکن است به منبع تغذیه SFX کمتر معمولی (و جمع و جورتر) نیاز داشته باشد. ما برای این فاکتور فرم در زیر نیز انتخاب هایی داریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، راهنمای اصلی ما برای ویژگی های فرم فاکتورهای منبع تغذیه، کیس و مادربرد را ببینید.

یک منبع تغذیه مدولار را در نظر بگیرید. اگر کیس شما فضای زیادی پشت مادربرد دارد، یا شاسی شما پنجره یا طرف شیشه ای ندارد، می توانید سیم هایی را که نیاز ندارید با کابل بپیچید و آنها را داخل دکل خود قرار دهید. اما اگر سیستمی که می‌سازید فضایی برای این کار ندارد، یا جایی برای پنهان کردن آشفتگی کابل‌هایتان وجود ندارد، ارزش پرداخت هزینه اضافی برای منبع تغذیه ماژولار را دارد. PSU های مدولار به شما امکان می دهند فقط کابل های برق مورد نیاز خود را وصل کنید و بقیه را در جعبه بگذارید.

بهترین منابع تغذیه ای که می توانید امروز بخرید

برای مطالعه ادامه محتوا به لینک خرید منبع تغذیه در سایت تکترونیکس مراجعه کنید.

  • hossein ruhi